...tiada istilah peluang tertutup selagi kita masih hidup...

...it's all about loving yourself...

Stop AIDS! Keep The Promise

GET TESTED. GET TREATED.
JALANI UJIAN. MANFAATKAN RAWATAN.

Sunday, March 06, 2011

Mimpi Seks Atau Mimpi Basah (Wet Dream)


Hampir semua lelaki pernah mengalami mimpi seks atau mimpi basah. Bermula pada umur 14 atau 15 tahun sampai umur 50 tahun. Pada saat tidur, lelaki biasanya bermimpi sedang berciuman, berpelukan dan kemudian berusaha melakukan hubungan seks, dan tiba-tiba mencapai puncaknya dan memancutkan air mani yang kemudian terbangun dan merasa seluarnya basah. 

Frekuensi mimpi seks (wetdream) tidak sama pada setiap orang dan setiap peringkat umur. Ada yang satu kali dalam dua hari atau satu kali dalam tiga hari, umumnya paling sedikit satu kali seminggu. 
Lelaki muda sangat sering bermimpi seks. Makin bertambah umur seorang lelaki makin jarang dia bermimpi seks. Apalagi jika sering melancap misalnya sekali dalam dua hari, biasanya selepas melancap malamnya tidak bermimpi seks lagi. Tetapi esoknya kemungkinan besar akan mendapat mimpi seks lagi.

Pada lelaki yang sudah menikah, mimpi seks boleh terjadi jika dalam 3 hari tidak melakukan hubungan seks. Ada yang mengalami lebih jarang dan ada yang lebih kerap Keadaan itulah tanda yang sihat seksual. 

Di dalam mimpi, zakar dirasakan mengalami ereksi (tegang), tetapi seberapa kuat ereksi zakar ketika mimpi, sukar diketahui. Waktu mimpi seks sangat singkat antara bercumbu dan melakukan hubungan seks di dalam mimpi. Lagi pun pada waktu bermimpi orang sedang tidur, hanya dalam mimpi terasa ereksi lalu melakukan hubungan dan memancutkan air mani Tetapi berapa kuat ereksinya, tidak pernah benar-benar boleh disedari pada waktu itu. semua lelaki menikmati mimpi seks karena itu sesuatu kenikmatan yang tinggi dan kadang-kadang sesuatu hiburan bila kebetulan tidak ada pasangan.

Mungkin kita boleh membuat kajian terhadap rakan untuk mengetahui tahap ereksi zakar ketika mimpi seks. Tapi boleh ke kajian kita selesai kalau setiap kali zakar rakan kita itu ereksi ketika tidur akan disudahi dengan pancutan air maninya di dalam kondom ? Fikirkan la ye...

No comments:

Post a Comment